Magazin

Boje – jedini trend koji ćemo slijediti u predstojećoj godini

2020. se brzo približava, što znači da se na horizontu pojavljuju nove inspiracije u dizajnu interijera. Nova godina znači novi početak, ne samo za sagorijevanje svih tih prazničnih kalorija, već je i savršeno vrijeme za oživljavanje naših domova. Ako pokušavate shvatiti šta raditi sa svojim domom sljedeće godine, za vas smo pripremili cijeli spektar boja koje će ući u kuće potrošača i koje ćemo rado vidjeti na socijalnim mrežama.

Najveći dojam u enterijeru za 2020. godinu ostavljaće neutralne mat boje. Boje će našim domovima donijeti novi identitet, utopliti ga i u savršene bijele domove unijeti malo nježnosti i cvijeća.

Svake godine norveška kompanija za proizvodnju boja, Jotun, izdaje novu kolekciju koja predviđa trendove za narednu godinu.  Prema Jotunu, boje imaju veliki utjecaj na naše blagostanje, pa su stoga važan dio stvaranja prostora za savršenu ravnotežu u životu.

Prekrasnu novu kolekciju razvila je globalna menadžerica boja Lisbeth Larsen u saradnji s fotografom Line Thit Klein i Jotunovim stalnim i međunarodno poznatim stilskim duom Kråkvik & D'Orazio.

„2020. predstavlja potpuno novu deceniju. Mnogi od nas žele uraditi neke promjene u životu, naučiti nešto novo, putovati ili samo sanjati nešto više. Svejedno, dobro mjesto za početak je kod kuće, u našem vlastitom okruženju “, kaže Lisbeth Larsen.

„Prilikom dizajniranja nove boje, uvijek se pitamo šta želimo da boja izrazi“, kaže Larsen. Jer je riječ o više od samo nove boje – riječ je o tumačenju trendova u društvu i o onome što će biti važno ljudima u vremenu koje dolazi.

Ove godine Jotun slavi novo desetljeće izbacivanjem dvanaest novih boja podudarnih, s osam bezvremenskih nijansi. Svaki od njih ima izrazit karakter i vlastitu ličnost, pomažući nam da stvorimo jedinstvenu atmosferu u domu.

8546 Local Green

Bujna nijansa koja će vam pomoći da prirodu unesete u svoj dom, istovremeno stvarajući vezu s okolinom izvan kuće.

11174 Curious Mind

Savršeno se uklapa i kao zlatna, neutralna baza i kao moderan naglasak, a specijalno je namijenjena onima koji se odvaže na istraživanje i eksperimentisanje u interijeru.

11173 Humble Yellow

Diskretan i sofisticiran žuti ton, koji ustupa mjesta drugim naglascima, a da nikad ne nestane u pozadini.

20142 Daydream

Prekrasna i luksuzna boja koja stvara elegantnu atmosferu, je ustvari prigušena boja šljive u koju se možemo lako zaljubiti, a najbolje je koristiti u prostorijama u kojima su odmor i dobar razgovor glavni fokus.

4863 Statement Blue

Plava boja puna snage i ličnosti koja stvara odvažan interijer i izražava sofisticiranost i samopouzdanje, namijenjena samo za one koji žele jasan i efikasan izraz.

Pure Color 20145 Wisdom

Elegantni duboki ton šljive idealan je za prostorije u kojima je fokus koncentracija, bilo da je blagovaonica, radna soba ili – ako zaista imate sreće, biblioteka.

11175 Adventure

Egzotično iskustvo u boji  koji evocira slike afričkih stepa i predivnih tkanina asocirajući na nove arome, mirise i ideje koje treba istražiti.

7637 Exhale

Relaxing and muted mint – lagan i suptilan ton mente koji poziva na tišinu i mir, te doprinosi prozračanoj i opuštajućoj atmosferi.

20144 Grounded Red

Stvara toplu i zaštitničku atmosferu i omogućava nam da dobijemo snagu i stabilnost u vlastitim domovima.

5489 Free Spirit

Optimistična i harmonična, idealna je nijansa za one koji žele dom napuniti novom energijom, jer u savršenom balansu između zelene i plave, ova boja djeluje osvježavajuće i živopisno, ali istovremeno toplo i hladno.

5490 Serene Blue

Podsjetnik je spokoja koji postoji između neba i mora, meka i prepuna samopouzdanja pruža harmonično raspoloženje u unutrašnjosti doma.

20143 Lively Red

Boja koja odiše energijom i daje razigranost i čvrstu dozu energije u vaš život, nijansa koja održava optimizam, radost i kreativnost.

Fotografije: jotun.com

O Stilistica

Stilistica je prvi bh. blog o dizajnu enterijera, produkt dizajnu i arhitekturi. Osnivačica bloga, Mersiha Karić je arhitektica i dizajnerica interijera. Kroz pisanje Mersiha istražuje svjetski i regionalni dizajn, prostor kao segment svakodnevnog života i piše o kreativnim i inspirativnim temama. Poštuje tradiciju, genius loci i ponajviše kreativne ljude koji žele biti agenti promjena na lokalnom, ali i globalnom tržištu.